personal_video
DIGITALNI TURIZAM
Naslovnica
Putovanja
Kupovina
Ekonomija dijeljenja
Strategije
Budućnost
KVIZ
Naslovnica
Putovanja
Kupovina
Ekonomija dijeljenja
Strategije
Budućnost
menu
Vaš Email
Vaša poruka
Voditeljica istraživanja putovanja i turizma rekla je da internetska prodaja sada čini 60% ukupne prodaje putničkih proizvoda.
Da
Ne
U 2012. godini internetska prodaja činila je 30% ukupne prodaje putničkih proizvoda
Da
Ne
Putovanje je u osnovi povezivanje ljudi i lokacija
Da
Ne
Turisti nemaju puno personaliziranih opcija
Da
Ne
Mobilne platforme i komunikacija su omogućavaju interakciju s posjetiteljem
Da
Ne
Društveni pomak pretvorio je potrošače sadržaja u proizvođače sadržaja
Da
Ne
Pojedinac je temelj marketinških strategija
Da
Ne
Potrošači ne žele personalizaciju usluge
Da
Ne
U prethodnim desetljećima Sjeverna i Južna Amerika dominiralie su turističkim tržištima
Da
Ne
Prodaja mobilnih putovanja stagnirala je
Da
Ne
Podaci istraživanja DMO-a pokazali su da je 4% ispitanika rezerviralo putovanja putem mobilne aplikacije u 2014. godini
Da
Ne
Društvene mreže također omogućuju usmenom preusmjeravanju znatno veće publike
Da
Ne