Pravila Dvoboja Čudovišta

Uz Yu-Gi-Oh! možete sudjelovati u uzbudljivoj akciji kartaške igre viđena u franšizi Yu-Gi-Oh! U ovoj igri, dva igrača se međusobno bore koristeći različita čudovišta, karte magije i karte zamke kako bi pobijedili protivnikova čudovišta i prvi spustili LP (životne bodove) vašeg protivnika na 0.

KAKO POBIJEDITI U DVOBOJU

Rezultat dvoboja određuje se prema ovim službenim pravilima: svaki igrač započinje dvoboj sa 8000 životnih bodova. život se smanjuje kao rezultat računanja štete poslije borbe. Ukoliko smanjiš protivnikov život na 0, pobijedio si! Ukoliko tvoj protivnik smanji tvoje životne bodove na 0, izgubio si! ukoliko ti i tvoj protivnik istovremeno padnete na 0 životnih bodova, dvoboj se proglašava neriješenim (draw). ukoliko deck bilo kojeg od igrača tijekom dvoboja ostane bez karata, prvi igrač koji više ne može vući kartu gubi dvoboj. ukoliko u bilo kojem trenutku tijekom dvoboja u ruci držiš sve slijedeće karte, automatski pobjeđuješ u tom dvoboju: Right Leg of The Forbidden One, Left Leg of The Forbidden One, Right Arm of The Forbidden One, Left Leg of The Forbidden One, Exodia The Forbidden One.

KAKO ZAPOČETI DVOBOJ

deck koji koristiš za dvoboj mora sadržavati najmanje 40 karata, a najviše 60 karata.
– uz deck koji koristiš u dvoboju, možeš imati i 15 karata u posebnom decku koji se zove side-deck. Side-deck omogućuje ti da promijeniš deck kako bi prilagodio svoju strategiju tijekom meča.
– između dvoboja, možeš zamijeniti bilo koju kartu iz decka za kartu iz side-decka – ukoliko će ti nakon mijenjanja karata deck imati isti broj karata kao i kada si započeo meč. Side-deck može sadržavati 15 ili manje karata.
U svim mečevima, deck i side-deck zajedno ne smiju sadržavati više od 3 kopije bilo koje karte

Vrste Karata

KARTE ČUDOVIŠTA (Monster)

Najjednostavnija upotreba stvorenja je da napadaju tvog protivnika. Snaga stvorenja označena je brojem zvjezdica gore desno na karti. Njegov napad (ATK) i obrana (DEF) nalaze se u donjem desnom uglu. Isto tako, zapamtite da tekst na karti koji je napisan ukoso nema nikakvog utjecaja na igru. Karte stvorenja su ŽUTE boje.

EFEKT ČUDOVIŠTA KARTE

Karte koje izazivaju magične efekte na kartama stvorenja nazivaju se efekt karte. Efekt karte su NARANČASTE boje.

EFEKT FLIP KARATA

Efekt ove vrste karte stvorenja se rješava kada okreneš kartu koja je licem prema dolje licem prema gore. Efekt ove karte se rješava čak i ako je karta okrenuta kao rezultat magic ili trap karte, ili efekta neke druge karte stvorenja. Ukoliko je Flip stvorenje uništeno nakon okretanja, njegov Flip efekt se rješava prije nego što je karta uništena. Ostali efekti uglavnom su aktivni dok je karta stvorenja okrenuta licem prema gore i nalazi se u igri. Za bolje razumijevanje određenog efekta, slijedite upute na karti.

SPELL KARTE

Postoje različiti tipovi Spell karata. One mogu biti aktivirane ili setirane tijekom tvoje Main faze. Jedina iznimka ovog pravila su Quick-Play Magic karte. Magic karte su ZELENE boje. Jednom kada aktiviraš Magic kartu, nakon što se riješi njezin efekt, ona je uništena.

EQUIP SPELL KARTE

Equip Spell karte ostaju u igri, i omogućuju ti da pojačaš određenu vrstu stvorenja u igri. Equip Magic karte možeš igrati samo na stvorenja okrenuta licem prema gore, neovisno jesu li su tvoji ili protivnivnički. Kad odigraš ovu vrstu karte, postavi ju tako da se nalazi jednim dijelom ispod stvorenja kojeg želiš opremiti ovom vrstom karte.

FIELD SPELL KARTE

Field Spell karte ostaju u igri, i one “mijenjaju” mjesto na kojem se odvija dvoboj, daju razne dodatne sposobnosti odredjenim vrstama stvorenja, ili oslabljuju druge vrste stvorenja. Njih postavljaš u Field Magic zonu na podlozi za igru. U igri se istovremeno može nalaziti samo jedna Field Magic karta. Ukoliko staviš Field Magic kartu u igru, ne možeš staviti novu, dok protivnik ne stavi svoju (i time pošalje tvoju Field Magic kartu u graveyard, budući da –kako smo već rekli – samo jedna može biti u igri), ili ukoliko sam ne uništiš svoju Field Magic kartu efektom tvojih karata.

TRAP KARTE

Ove karte možeš postaviti (Set) na polje, i aktivirati ih u bilo koje vrijeme nakon početka slijedećeg poteza,
ukoliko su uvjeti za aktiviranje Trap karte ispunjeni.
Trap karte su LJUBIČASTE boje. Nakon što aktiviraš Trap karte, one su uništene.

SYNCHRO ČUDOVIŠTA

To su karte bijelog okvira. One stoje u Extra decku koji je odvojen od vašeg normalnog decka od 40 karata. Njih se može prizvati samo tako da se sa polja u groblje pošalje jedan Tuner čudovište, i jedno ili više ne-Tuner čudovišta. Zbroj razina (zvjezdica) tih čudovišta koji su poslani u groblje mora biti jednak razini (zvjezdicama) odabranog Synchro čudovišta.

XYZ ČUDOVIŠTA

To su karte cnog okvira. One također stoje u Extra decku poput Synchro čudovišta, ali oni nemaju razine (levele, tj. žute zvjezdice) već rankove. Njih se priziva tako da se dva ili više čudovišta iste razine (levela) sa polja “preklope”, tj. stave jedan ispod drugog, a na njih dođe XYZ čudovište istog ranka. XYZ materijali (čudovišta koja su korištena za summn XYZ čudovišta) ne tretiraju se kao da su na polju već “prikačeni” na XYZ čudovište koji se zatim mogu micati sukladno efektu i poslat ih na groblje kako bi se ostvario određeni efekt XYZ čudovišta.