BUDUĆNOST BANKARSTVA



Iako ne možemo predvidjeti svoju budućnost, u stanju smo razlučiti što je moguće, a što za sada nedostižno. Mnogo je ideja kako ljudi misle da će se bankarstvo razvijati, ovo su najčešće i najrealnije mogućnosti.


Kako će banke izgledati?

Nematerijalno.
Vodeće banke koristit će tehnologiju i dublje uvide o klijentima kako bi umetnule financijske usluge kada ih klijenti trebaju, obično na štetu svijesti o robnoj marki. Distribucijski modeli neprestano se razvijaju kako bi koristili tržišta i tehnologije (poput otvorenih API-ja i 5G) za povezivanje financija s kućama, strojevima, vozilima i drugom opremom. To će za mnoge banke predstavljati izazov jer njihovi maloprodajni brendovi postaju sve nevidljivi za krajnje potrošače.

Povezano.
Da bi ostale relevantne, banke moraju postojati u "ekosustavu" i proizvodima koje kupci koriste; zbog toga moraju prestati gledati na partnerstvo i posredovanje robne marke kao na prijetnju. Banka će okupiti vrijednosni klaster: interoperabilno i pouzdano okruženje koje omogućuje partnerima izvan banke da vrijednost utkaju u bez trenja i bogato putovanje kupaca. Status "pouzdanog savjetnika" razlikovat će banku od svih ostalih dodirnih točaka koje pružaju ugrađene financijske usluge.

Potaknute uvidom.
Banke će objaviti uvid u podatke i povećati povjerenje potrošača. Njihova proširena uloga oko pristanka i identiteta omogućit će potrošačima ograničenu kontrolu nad njihovim financijama i digitalnim životima. Povjerenje potrošača ovdje je ključna prednost. Banke moraju nepokolebljivo tražiti savjet i uspostaviti financijsku bliskost s klijentima, a kupci se nadaju da će to povjerenje biti "RoC" (povratak pristanka).

Svrhovito.
Potrošači će preferirati banke koje se prilagođavaju njihovim okolišnim i društvenim vrijednostima u značajnijim vremenima, gdje su lokalni i zadružni principi usklađeni s globalnim odgovornostima. Otvorena kultura izgradnje i upravljanja zajednicama razlikovat će vođe dok razvijaju ekosustave vođene vrijednostima. Stoga će otvorene inovacije i sudjelovanje kroz kôd, sadržaj i znanje stvoriti zajednicu vođenu zajedničkim ciljevima, promičući time zajednički razvoj proizvoda i svima donoseći korist.

izvor: Forbes