BUDUĆNOST BANKARSTVA
Iako ne možemo predvidjeti svoju budućnost, u stanju smo razlučiti što je moguće, a što za sada nedostižno. Mnogo je ideja kako ljudi misle da će se bankarstvo razvijati, ovo su najčešće i najrealnije mogućnosti.
Kako će banke izgledati?
Nematerijalno.
Vodeće banke koristit će tehnologiju i dublje uvide o klijentima kako bi umetnule
financijske usluge kada ih klijenti trebaju, obično na štetu svijesti o robnoj marki. Distribucijski
modeli neprestano se razvijaju kako bi koristili tržišta i tehnologije (poput otvorenih API-ja i 5G) za
povezivanje financija s kućama, strojevima, vozilima i drugom opremom. To će za mnoge banke
predstavljati izazov jer njihovi maloprodajni brendovi postaju sve nevidljivi za krajnje potrošače.
Povezano.
Da bi ostale relevantne, banke moraju postojati u "ekosustavu" i proizvodima koje kupci
koriste; zbog toga moraju prestati gledati na partnerstvo i posredovanje robne marke kao na prijetnju.
Banka će
okupiti vrijednosni klaster: interoperabilno i pouzdano okruženje koje omogućuje partnerima izvan banke
da vrijednost utkaju u bez trenja i bogato putovanje kupaca. Status "pouzdanog savjetnika" razlikovat će
banku od svih ostalih dodirnih točaka koje pružaju ugrađene financijske usluge.
Potaknute uvidom.
Banke će objaviti uvid u podatke i povećati povjerenje potrošača. Njihova proširena
uloga oko pristanka i identiteta omogućit će potrošačima ograničenu kontrolu nad njihovim financijama i
digitalnim životima. Povjerenje potrošača ovdje je ključna prednost. Banke moraju nepokolebljivo tražiti
savjet i uspostaviti financijsku bliskost s klijentima, a kupci se nadaju da će to povjerenje biti "RoC"
(povratak pristanka).
Svrhovito.
Potrošači će preferirati banke koje se prilagođavaju njihovim okolišnim i društvenim
vrijednostima u značajnijim vremenima, gdje su lokalni i zadružni principi usklađeni s globalnim
odgovornostima. Otvorena kultura izgradnje i upravljanja zajednicama razlikovat će vođe dok razvijaju
ekosustave vođene vrijednostima. Stoga će otvorene inovacije i sudjelovanje kroz kôd, sadržaj i znanje
stvoriti zajednicu vođenu zajedničkim ciljevima, promičući time zajednički razvoj proizvoda i svima
donoseći
korist.
izvor: Forbes